Покрокова інструкція вступнику на навчання в 2025 році для здобуття ступеня вищої освіти БАКАЛАВРА

Крок 1. Реєстрація електронного кабінету

З 01 липня вступник реєструє особистий електронний кабінет на вебсайті ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).

Відеоінструкція з реєстрації е-кабінету та подання заяв

  • Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
    • одного із сертифікатів НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023, 2024 або 2025). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів НМТ, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
    • серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
    • тип, серію (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифіката НМТ);
    • реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах.

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

У випадках, коли відсутній сертифікат НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.

Увага! Особа, яка має підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі недоступності в державних реєстрах відповідних документів до подання першої заяви має звернутись до Приймальної комісії Університету (101 кабінет) (особисто або електронною поштою, якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести належну перевірку документів) та надати документи, що підтверджують указане право, для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих копій цих документів.

У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника працює консультаційний центр Приймальної комісії для надання допомоги вступникам під час реєстрації особистого електронного кабінету та подання заяв в електронній формі. Вступники можуть звернутися до консультаційного центру:

  • за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо), у документі про раніше здобуту освіту (основу вступу), у даних учасників НМТ / ЄФВВ / ЄВІ;
  • у разі подання документа про раніше здобуту освіту (основа вступу), інформація про який відсутня в ЄДЕБО, за умови, що документи про освіту видані до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
  • для реєстрації спеціальних умов участі у вступній кампанії.

Після перевірки даних на зазначену вступником адресу електронної пошти надійде повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника.

Активація особистого електронного кабінету вступника в ЄДЕБО надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету вступника на вебсайті ЄДЕБО.

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см).

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

У разі наявності сертифіката НМТ інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.

Доступ до особистого електронного кабінету вступника здійснюється з використанням логіну та паролю, вказаних під час реєстрації.

До подання першої заяви вступник може замінити внесені номери телефонів, завантажити копії документів. За потреби вступник зазначає додаткові документи про раніше здобуту освіту, дані сертифікатів НМТ різних років.

Увага! Особистий кабінет для складання ЄВІ, ЄФВВ та особистий кабінет для вступу — це два різні кабінети (на різних сайтах), дві різні процедури.

!!! Вступникам пільгових категорій, які вступають на навчання за результатами співбесід

Заяви для участі у вступних іспитах подаються через особисті електронні кабінети вступників (у разі відсутності особистого кабінету вступника — в паперовій формі або на електронну пошту Приймальної комісії admission@pnu.edu.uaз 03 липня по 10 липня до 17:00

 

Крок 2. Подання заяв на вступ

З 19 липня до 01 серпня 18:00 вступники на навчання для здобуття вищої освіти подають заяви в електронній формі через особистий електронний кабінет вступника (крім визначених у Правилах прийому випадків).

Вступники можуть подати до 5 заяв на місця державного замовлення та ще до 10 заяв на місця за рахунок кошів фізичних та/або юридичних осіб (всього 15 заяв):

У заяві вступники вказують:

Зверніть увагу! У 2025 році під час подання заяв на вступ до закладів вищої освіти всім 15 заявам абітурієнти мають присвоїти пріоритети від 1 до 15.

Цьогоріч пріоритети необхідно встановлювати заявам як на бюджет / контракт, так і лише на контракт.

Потрібно подати дві окремі заяви на одну конкурсну пропозицію:

  • першу – на бюджет / контракт;
  • другу – виключно на контракт.

Але ці дві заяви будуть мати різні пріоритети.

Алгоритм адресного розміщення

Загалом усі заяви з пріоритетами братимуть участь в алгоритмі адресного розміщення.За результатами адресного розміщення за заявою на бюджет / контракт вступник зможе отримати рекомендацію лише на бюджетне місце, за заявою на контракт – лише на контрактне місце.Після завершення етапу підтвердження наданих за алгоритмом адресного розміщення рекомендацій можна буде отримати рекомендацію на вакантне контрактне місце як за заявою на бюджет / контракт, так і за заявою на контракт.Це можна буде зробити у випадках, якщо вступник:

  • не підтвердить надану йому рекомендацію на бюджет або контракт;
  • не отримає жодної рекомендації;
  • вирішить одночасно навчатися на двох освітніх програмах.

За підсумками роботи алгоритму рекомендацію можна буде отримати лише за однією заявою.

Важливо: за умови отримання за підсумками НМТ результатів з двох предметів понад 140, 150 або 170 балів вартість навчання на контракті може повністю або частково компенсувати державний грант, однак у разі отримання рекомендації на бюджет та відмови від її реалізації, вступник не зможе отримати державний грант.

Ключові моменти щодо встановлення пріоритетів

  • Загалом можна подати 15 заяв, з них максимум 5 на бюджет. Відповідно, можна вказати пріоритети від 1 до 15, у довільній послідовності (тобто за бажання пріоритет 1 може бути на контракт).
  • 1 – найвищий пріоритет, тобто найбажаніша для вступу заява.
  • Кожен наступний пріоритет має менше значення, однак система розглядатиме їх почергово, якщо вступник не пройде за попередніми.
  • Номер кожного пріоритету унікальний, його можна поставити лише одній заяві: або бюджет / контракт, або тільки контракт.

Скасування заяв

Заяву з пріоритетом можна скасувати на різних етапах.Однак якщо її на момент скасування вже зареєструє заклад освіти, то вступник більше не зможе подати заяву з таким самим пріоритетом, вона буде втрачена.Тобто скасувати заяву з пріоритетом без її втрати можна тільки зі статусом «Зареєстровано в ЄДЕБО».

Право на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на навчання та/або спеціальні умови вступу на навчання за державним замовленням або за заявою із пріоритетом на контракт вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Врахування права на спеціальні умови підтверджує кожен університет, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного в спеціальному модулі ЄДЕБО фізичних осіб.

Подані вступником заяви відображаються в ЄДЕБО (до якої має доступ університет, обраний вступником).

Заяви на вступ до Університету після їх реєстрації відображаються на сайті https://admission.pnu.edu.ua/konkurs/

 

Крок 3. Виконання вимог до зарахування

Два етапи надання рекомендацій

1 етап (не пізніше 06 серпня 2024 року) надання рекомендацій відбувається за підсумками роботи алгоритму адресного розміщення:

  • за заявами на бюджет / контракт надаються рекомендації на бюджет;
  • за заявами на контракт надаються рекомендації на контракт.

2 етап відбувається після зарахування за рекомендаціями, наданими алгоритмом (не раніше 12 серпня). У ньому візьмуть участь вступники, які:

  • не отримають жодної рекомендації під час адресного розміщення;
  • не підтвердять надану рекомендацію на бюджет або контракт;
  • вирішать одночасно навчатися на двох освітніх програмах.

Такі вступники можуть отримати рекомендацію на контракт за заявами:

  • поданими на бюджет / контракт – тоді вони розглядаються вже як заяви на контракт;
  • поданими лише на контракт.

У такому разі заклад освіти самостійно може надати рекомендацію на контракт, починаючи зі вступників з вищим конкурсним балом, у межах ліцензованого обсягу. Тому не переживай, якщо ти не отримав жодної рекомендації під час адресного розміщення не підтвердив надану рекомендацію на бюджет або контракт або вирішив одночасно навчатися на двох освітніх програмах, ми тебе зарахуємо на твою омріяну спеціальність в межах ліцензійного обсягу після 12 серпня!

Важливі дати

Якщо заява отримала рекомендацію в межах адресного розміщення, то:

  • вступник має підтвердити вибір місця навчання та виконати вимоги до зарахування до 18:00 9 серпня;
  • заклад має завершити зарахування до 23:59:59 11 серпня.

Якщо заява НЕ отримала рекомендацію в межах адресного розміщення, то:

  • заклад може почати надавати рекомендації на контракт не раніше 00:00:01 12 серпня;
  • вступник має підтвердити вибір місця навчання та виконати вимоги до зарахування у термін, визначений закладом вищої освіти.

Підставою для зарахування особи на навчання є:

  1. Підтвердження місця навчання в е-кабінеті;
  2. Надання документів;
  3. Укладення договору про навчання (за участю батьків або законних представників — для неповнолітніх вступників)
  4. пред’явлення військово-облікового документа (для вступників чоловічої статі).

Документи, які потрібно надати в Приймальну комісію (надаються копії документів, з собою необхідно мати оригінали):

  1. Паспорт (1 копії), для ID-картки потрібні 1 копії витягу про місце проживання;
  2. Ідентифікаційний код (1 копії);
  3. Документ про освіту + додаток до нього (1 копія);
  4. Сертифікат НМТ та результати НМТ (1 копія);
  5. Військово-обліковий документ (1 копії) — для вступників чоловічої статі;
  6. Фотокартки 3х4 см — 4 шт;
  7. Інші документи (спеціальні умови вступу);
  8. Конверт з маркою;
  9. Папка на зав’язках

У разі неможливості особистої присутності вступник може надіслати копії документів, які завірені особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), на офіційну електронну пошту Приймальної комісії admission@pnu.edu.ua

Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та які перебувають на ній, можуть укласти договір про навчання впродовж трьох місяців після початку навчання.

Вступник, який отримав рекомендацію на навчання так званим “Ручним способом” (після рекомендації в межах адресного розміщення), тобто після 12 серпня,  має виконати вимоги до зарахування (подати документи) до 17:00 наступної доби після отримання рекомендації.

Вступник може зателефонувати у відбіркову комісію відповідно до обраної освітньої програми, щоб визначитись із навчанням за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Контактні дані відбіркових комісій за покликанням https://admission.pnu.edu.ua/kontakty/. Після консультації вступник має виконати вимоги до зарахування, укласти договір про навчання та фінансовий договір.

 

Крок 4. Переведення

Якщо вступник має пільгу на переведення на місця державного замовлення і ще не реєстрував пільгу в ЄДЕБО, він має зареєструвати право на пільгу під час подання документів на виконання вимог до зарахування.

Переведеними на вакантні місця державного замовлення можуть бути особи, які не отримували рекомендацій до зарахування на місця державного замовлення і є зарахованими на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

Переведення вступників пільгових категорій на місця державного замовлення відбувається до 18 серпня.