Електронний кабінет вступника

Коли та як реєструють електронний кабінет вступника

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. У 2025 році реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня.

Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі в ЄДЕБО.

Особисті електронні кабінети вступників працюватимуть з 1 липня до 20 жовтня 2025 року.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного із сертифікатів НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023, 2024 або 2025). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів ЗНО, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
  • тип, серію (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифіката НМТ);
  • реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах.

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

 

У випадках, коли відсутній сертифікат НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.

 

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см).

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

У разі наявності сертифіката НМТ інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри.

Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно.

Скільки можна подати заяв?

Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 10 заяв на контракт.

У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Також у 2025 році за бажанням вступника можна буде присвоїти пріоритетність і заявам на контракт.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 19 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується о 18.00 1 серпня 2025 року.