Перелік документів для вступу

Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі при вступі до Університету для здобуття доктора філософії (Phd) та доктора наук

Вступники при вступі для здобуття ступеня доктора філософії створюють електронні кабінети. на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Під час реєстрації особа зазначає такі дані:

  • адресу особистої електронної пошти, до якої особа має доступ. Зазначена адреса буде логіном для входу до особистого електронного кабінету вступника;
  • пароль для входу до особистого електронного кабінету;
  • серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
  • номер, PIN-код та рік отримання екзаменаційного листка, що був отриманий під час реєстрації на ЄВІ / ЄВВ. У разі наявності даних різних років та вступних випробувань вказується будь-який з передбачених до використання на відповідній основі вступу, визначений Правилами прийому;
  • тип, серію (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності екзаменаційного листка ЄВІ / ЄВВ);
  • реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах.

Особа, яка має підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі недоступності в державних реєстрах відповідних документів до подання першої заяви має звернутись до одного із закладів вищої освіти (особисто або електронною поштою, якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести належну перевірку документів) та надати документи, що підтверджують указане право, для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих копій цих документів.

Університет створює консультаційний центр при приймальній комісії для надання допомоги особам під час реєстрації особистого електронного кабінету та подання заяв в електронній формі. Особи можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу освіти.

Особи, які звернулися за допомогою, самостійно реєструють особистий електронний кабінет вступника в ЄДЕБО в консультаційному центрі будь-якого закладу освіти:

  • за наявності розбіжностей в даних особи в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо);
  • у документі про раніше здобуту освіту (основу вступу);
  • у даних учасників ЄВІ / ЄВВ;
  • у разі подання документа про раніше здобуту освіту (основу вступу), інформація про який відсутня в ЄДЕБО, або за умови, що документи про освіту видані до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення.

Зазначені особою, яка реєструє кабінет вступника, дані, передбачені у пункті 1 цього розділу, перевіряються в ЄДЕБО. Здійснюється співставлення даних особи у документі про освіту, що міститься в Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО, з даними сертифіката НМТ, а в разі їх відсутності – з даними документа, що посвідчує особу, що містяться у картці фізичної особи в ЄДЕБО або вказувались у замовленні документа про базову, повну загальну середню освіту.

У разі збігу цих даних на зазначену особою адресу електронної пошти відправляється повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника. У випадку, коли в ЄДЕБО вже наявна інформація щодо особи з такими самими даними (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження), особа, що реєструє кабінет вступника, додатково зазначає дані одного із документів, що міститься в ЄДЕБО (серію (за наявності) та номер документа про освіту або документа, що посвідчує особу). У разі розбіжності даних особа отримує відповідне інформаційне повідомлення щодо порядку дій для усунення невідповідності.

Активація особистого електронного кабінету вступника в ЄДЕБО надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету вступника на вебсайті за електронною адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Доступ до особистого електронного кабінету вступника здійснюється з використанням логіну та паролю, вказаних при реєстрації. При невдалій спробі увійти до особистого електронного кабінету вступника на електронну пошту, вказану при реєстрації, відправляється відповідне повідомлення.

В особистому електронному кабінеті вступник вносить номери телефонів (мобільний та/або домашній) із зазначенням телефонних кодів у міжнародному форматі для можливості оперативного зв’язку закладу вищої освіти з вступником, а також завантажує кольорову фотокартку розміром до 1 Мб у форматі jpg із співвідношенням сторін 3 × 4.

До подання першої заяви вступник може замінити внесені номери телефонів. За потреби вступник зазначає додаткові документи про раніше здобуту освіту, сертифікати НМТ, екзаменаційні листки ЄФВВ / ЄВІ / ЄВВ різних років відповідно до Порядку прийому.

Особистий електронний кабінет вступника може бути заблокований технічним адміністратором ЄДЕБО у разі виявлення скомпрометованого логіну (за поданням Урядової команди реагування на комп’ютерні надзвичайні події України CERT-UA), зазначеного вступником при реєстрації електронного кабінету вступника.

Після рекомендації до зарахування вступники подають у відділ аспірантури і докторантури університету такі документи:

  • особисту заяву встановленої форми на ім’я ректора;
  • особистий листок обліку кадрів з автобіографією та фотокарткою (бланк завантажується з сайту Приймальної комісії);
  • Сертифікат складання є успішне складання ЄВВ з методології наукових досліджень у 2025 році та успішне складання ЄВІ в 2023, або 2024, або 2025 роках з оцінкою за кожен з його блоків не менше ніж 150 балів. У передбачених цим Порядком випадках замість результатів ЄВІ (обох блоків) використовуються результати співбесіди з іноземної мови.
  • список опублікованих наукових праць і винаходів та їх копії (за наявності);
  • копію і оригінал диплома спеціаліста або магістра з додатком (або нотаріально завірена копія);
  • копію і оригінал диплома бакалавра з додатком (або нотаріально завірена копія);
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3х4 см, а також електронне фото шириною не менше 120 пікселів та висотою не менше 150 пікселів;
  • рекомендацію або направлення (за наявності);
  • копію паспорта;
  • копію ідентифікаційного податкового номера.
  • папку з файлами.
  • Відповідно до пункту 34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 під час виконання вимог до зарахування вступники повинні надати копії військово-облікового документа. Військово-обліковими документами є: для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного; для резервістів – військовий квиток. Копії документів можуть бути надіслані на електронну адресу відбіркових комісій, або надані особисто вступником при звертанні у відбіркову комісію. У випадку надання копій військово-облікових документів у період виконання вимог до зарахування, вступник зобов’язаний пред’явити оригінали цих документів у строк не пізніше ніж за 10 днів після початку навчання. 

У випадку не надання вище перерахованих документів вступник вважається таким, що не виконав вимоги до зарахування, виключається зі списку рекомендованих до зарахування.

Вступники при вступі для здобуття ступеня доктора наук подають на ім’я ректора Університету такі документи:

  • особисту заяву встановленої форми на ім’я ректора;
  • особистий листок обліку кадрів з автобіографією та фотокарткою, завірений відділом кадрів (бланк завантажується з сайту Приймальної комісії);
  • копію трудової книжки (засвідченої відділом кадрів за основним місцем роботи, засвідчену печаткою установи);
  • список опублікованих наукових праць і винаходів та їх копії;
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3х4 см, а також електронне фото шириною не менше 120 пікселів та висотою не менше 150 пікселів;
  • розгорнутий план дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук;
  • копію диплома доктора філософії (PhD) або кандидата наук;
  • автореферат захищеної кандидатської дисертації;
  • письмову характеристику наукової діяльності вступника, складену доктором наук, який є штатним науково-педагогічним або науковим працівником Університету, із згодою бути науковим консультантом в разі його вступу до докторантури;
  • рекомендацію до докторантури із зазначенням номера протоколу та дати засідання кафедри, відділу, лабораторії чи іншого структурного підрозділу Університету, що розглядав план дослідницької роботи та/або інформацію про обсяг наукової роботи, необхідної для підготовки результатів проведених досліджень до захисту;
  • типову угоду;
  • копію паспорта;
  • копію ідентифікаційного податкового номера;
  • Папку з файлами.
  • Відповідно до пункту 34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 під час виконання вимог до зарахування вступники повинні надати копії військово-облікового документа. Військово-обліковими документами є: для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного; для резервістів – військовий квиток. Копії документів можуть бути надіслані на електронну адресу відбіркових комісій, або надані особисто вступником при звертанні у відбіркову комісію. У випадку надання копій військово-облікових документів у період виконання вимог до зарахування, вступник зобов’язаний пред’явити оригінали цих документів у строк непізніше ніж за 10 днів після початку навчання. 

У випадку не надання вище перерахованих документів вступник вважається таким, що не виконав вимоги до зарахування, виключається зі списку рекомендованих до зарахування.

Усі копії документів засвідчуються за оригіналами Приймальною (відбірковою) комісією Університету або в установленому законодавством порядку. Копії документу, що посвідчує особу та громадянство, військового квитка (посвідчення про приписку) не підлягають засвідченню. Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються.

Після подання документів Приймальна комісія приймає рішення про зарахування вступників на навчання на третій освітньо-науковий рівень вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) та допущення у конкурсі на здобуття ступеня доктора наук.

У разі подання документів на неакредитовані освітні програми (спеціальності) інформація про ознайомлення вступника з частиною шостою статті 7 Закону України «Про вищу освіту» фіксується в заяві вступника.

Під час прийняття на навчання осіб, які подають документ про здобутий за кордоном ступінь (рівень) освіти, обов’язковою є процедура визнання і встановлення еквівалентності цього документа, що здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 05 травня 2015 року № 504 «Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 травня 2015 року за №614/27059.

Документи про вищу духовну освіту приймаються в разі її здобуття особами до 01 вересня 2018 року і за умови подання свідоцтва про державне визнання документа про вищу духовну освіту, отриманого особою відповідно до «Порядку державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих закладами вищої духовної освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 року № 652, або рішення вченої ради закладу вищої освіти щодо визнання відповідного документа про вищу духовну освіту.