Крок 1. Реєстрація електронного кабінету
З 01 липня вступник реєструє особистий електронний кабінет на вебсайті ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).
Відеоінструкція з реєстрації е-кабінету та подання заяв
-
Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
- одного із сертифікатів НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023, 2024 або 2025). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів НМТ, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
- серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу);
- тип, серію (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у разі відсутності сертифіката НМТ);
- реквізити документів, що засвідчують підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, інформація про які доступна в державних реєстрах.
Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.
У випадках, коли відсутній сертифікат НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.
Увага! Особа, яка має підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі недоступності в державних реєстрах відповідних документів до подання першої заяви має звернутись до Приймальної комісії Університету (101 кабінет) (особисто або електронною поштою, якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести належну перевірку документів) та надати документи, що підтверджують указане право, для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих копій цих документів.
У Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника працює консультаційний центр Приймальної комісії для надання допомоги вступникам під час реєстрації особистого електронного кабінету та подання заяв в електронній формі. Вступники можуть звернутися до консультаційного центру:
- за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо), у документі про раніше здобуту освіту (основу вступу), у даних учасників НМТ / ЄФВВ / ЄВІ;
- у разі подання документа про раніше здобуту освіту (основа вступу), інформація про який відсутня в ЄДЕБО, за умови, що документи про освіту видані до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
- для реєстрації спеціальних умов участі у вступній кампанії.
Після перевірки даних на зазначену вступником адресу електронної пошти надійде повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника.
Активація особистого електронного кабінету вступника в ЄДЕБО надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету вступника на вебсайті ЄДЕБО.
Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:
- контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».
- кольорову фотокартку вступника (3х4 см).
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.
У разі наявності сертифіката НМТ інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.
Доступ до особистого електронного кабінету вступника здійснюється з використанням логіну та паролю, вказаних під час реєстрації.
До подання першої заяви вступник може замінити внесені номери телефонів, завантажити копії документів. За потреби вступник зазначає додаткові документи про раніше здобуту освіту, дані сертифікатів НМТ різних років.
!!! Вступникам пільгових категорій, які вступають на навчання за результатами співбесід
Заяви для участі у вступних іспитах подаються через особисті електронні кабінети вступників (у разі відсутності особистого кабінету вступника — в паперовій формі або на електронну пошту Приймальної комісії admission@pnu.edu.ua) з 03 липня по 10 липня до 17:00
Крок 2. Подання заяв на вступ
З 19 липня до 01 серпня вступники на навчання для здобуття вищої освіти подають заяви в електронній формі через особистий електронний кабінет вступника (крім визначених у Правилах прийому випадків).
Вступники можуть подати до 5 заяв на місця державного замовлення та ще до 10 заяв на місця за рахунок кошів фізичних та/або юридичних осіб (всього 15 заяв):
У заяві вступники вказують:
- ступінь вищої освіти;
- основу вступу;
- конкурсну пропозицію із зазначенням освітньої програми;
- форму здобуття освіти;
- інформацію про вступника;
- мотиваційний лист.
У заявах на місця державного замовлення зазначається пріоритетність (при цьому показник пріоритетності 1 (один) означає найвищу пріоритетність), зазначену вступником пріоритетність заяв не може бути змінено.
Якщо заява не здобула рекомендацій на зарахування за державним замовленням — ця заява бере участь у конкурсі на місця за рахунок фізичних та/або юридичних осіб.
Право на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на навчання та/або спеціальні умови вступу на навчання за державним замовленням вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Врахування права на спеціальні умови підтверджує кожен університет, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного в спеціальному модулі ЄДЕБО фізичних осіб.
Подані вступником заяви відображаються в ЄДЕБО (до якої має доступ університет, обраний вступником).
Заяви на вступ до Університету після їх реєстрації відображаються на сайті https://admission.pnu.edu.ua/konkurs/
Крок 3. Виконання вимог до зарахування
не пізніше 06 серпня 2024 року відбудеться надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих здобувати вищу освіту за кошти державного бюджету.
Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного замовлення, в строк з 06 до 09 серпня мають підтвердити вибір місця навчання в особистому електронному кабінеті або особисто у відбіркових комісія Університету.
Підставою для зарахування особи на навчання є:
- Підтвердження місця навчання в е-кабінеті;
- Надання документів;
- Укладення договору про навчання (за участю батьків або законних представників — для неповнолітніх встуників)
- предявлення військово-облікового документа (для вступників чоловічої статі).
Документи, які потрібно надати в Приймальну комісію (надаються копії документів, з собою необхідно мати оригінали):
- Паспорт (1 копії), для ID-картки потрібні 1 копії витягу про місце проживання;
- Ідентифікаційний код (1 копії);
- Документ про освіту + додаток до нього (1 копія);
- Результат НМТ (1 копія);
- Військово-обліковий документ (1 копії) — для вступників чоловічої статі;
- Фотокартки 3х4 см — 4 шт;
- Інші документи (спеціальні умови вступу);
- Папка на зав’язках
У разі неможливості особистої присутності вступник може надіслати копії документів, які завірені особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), на офіційну електронну пошту Приймальної комісії admission@pnu.edu.ua
Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та які перебувають на ній, можуть укласти договір про навчання впродовж трьох місяців після початку навчання.
Якщо заява вступника не отримала рекомендацію на місце державного бюджету, то ця заява розглядається на контракт, згідно із рейтинговим балом.
• 11 серпня починається надання рекомендацій до зарахування на навчання за кошти фізичних/юридичних осіб (контракт).
Рекомендації на контракт формуються в межах обсягу конкурсної пропозиції на обрану спеціальність, послідовно, «хвилями», від вступників з вищим конкурсним балом в порядку зниження їхніх конкурсних балів. Рекомендацію до зарахування на навчання за контрактом вступник може отримати 11, 12, 13, … до 29 серпня тощо відповідно до свого конкурсного балу.
Вступник, який отримав рекомендацію на навчання за контрактом, має виконати вимоги до зарахування (подати документи) до 17:00 наступної доби після отримання рекомендації.
Вступник може зателефонувати у відбіркову комісію відповідно до обраної освітньої програми, щоб визначитись із навчанням за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Контактні дані відбіркових комісій за покликанням https://admission.pnu.edu.ua/kontakty/. Після консультації вступник має виконати вимоги до зарахування, укласти договір про навчання та фінансовий договір.
Крок 4. Переведення
Якщо вступник має пільгу на переведення на місця державного замовлення і ще не реєстрував пільгу в ЄДЕБО, він має зареєструвати право на пільгу під час подання документів на виконання вимог до зарахування.
Переведеними на вакантні місця державного замовлення можуть бути особи, які не отримували рекомендацій до зарахування на місця державного замовлення.
Переведення вступників пільгових категорій на місця державного замовлення відбувається до 18 серпня.